en sjöman älskar havets våg

Idag var jag Stina och Daney och åkte åbt :) (eckerölinjen)
jag gick upp 06.30 imorse!! ni som känner mig vet att jag verkligen INTE är någon morgonmänniska.
Vi klev på bussen vid 8a och var på båten 10, och nu har jag precis kommit hem JAG ÄR DÖD!
Men värt blev det, för vi har nu köpt all dricka till valborg och champangefrukosten vilket känns jätte bra.
Igår var vi på ÖB och WILLYS och handlade alla torrvaror + plastartiklad och sopsäckar.
så det mesta är gjort tack och lov!

Imorrn ska jag på en dansuppvinsning min käre vän madeleine satt ihop tillsammans med sin kompis som projektarbete ska bli jätte roligt :)
Madde koreograferade min senaste konsert (en hyllningskonsert till michael jackson) och hon är SKIT duktigt på att koreografera samt att lära ut saker så att man förstår.

Min studentskiva närmar sig nu, den är den 9e maj på BJ,
om ni inte köpt biljetter så gör det NU! det finns inte många kvar så PASSA PÅÅÅÅÅÅ
Det kommer att bli den skönaste skivan off all times (trust me )
klassis
en bild på mina kära klasskompisar
toodles
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0