efterfest,mytomani och konsert

Helgen har varit en av de bästa på länge!
Lördagen på Saluhallen var dunder, och efter drog jag en efterfest hemma hos mig som var as nice
The last party people drog vid halv 7 på söndagmorgonen, då jag vick och stina gick och la oss.
Klockan 12.00 ringde klockan och det var då dags att gå upp äta frukost och sedan åka iväg till replokalen och repa med patrizia bandet inför konserten 21.30 på söndagen på Strand i stockholm.

Konserten gick bra och det var hur roligt som helst att gigga på strand, publiken var hur nice som helst!
Efter oss körde Cleo och syster sol som röjde gärnet på scen! GRYMMA

Vaknade för en timme sen, och fick repa på lite fakta om en viss gammal flamma som jag börjat chitchatta med igen. Visade sig att typ allt han sagt på senare tid var från fablernas värld och därmed osanna....
Konstiga är att jag faktiskt inte bryr mig, eftersom de lögnerna han drog inte har nån betydelse i det stora hela.
Har kännt denne flamma väldigt länge, och kommer alltid týcka om honom jätte mycket som vän, men ´något mer än det kommer nog aldrig växa fram. Iaf inte så länge han sitter ihop med en halva jag kanske inte älskar mest i hela världen. Men han är underbar, rolig och snäll och ni vet ju vad gammla flammor kan göra med en, de tar tillbaka en till dedär puppy love statiet man var i när man jag 14 liksom, men viktigt att komma ihåg är att man faktiskt inte är 14 längre utan har blivit vuxen. Så vad gör lite motomani, när det bara gäller ett idylliskt puppy love sinnesstadie?

alltid lika roligt att festa med lillebror
djakjak

No hard feelings L
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0