champange, jordgubbar och lumpenkillar.

Nu sitter jag i skolan och har 1 timmes hål innan jag ska börja repa inför konserten på musikenshus med bandet.
Jag känner mig sjukt stressad! Det känns verkligen som att vi precis kommit igång och repa och konserten är redan 21/5!
Men men vill man så går det, men det kommer krävas jävligt mycket av oss alla för att göra en bra konsert på så lite tid. Hoppas att det går bra på repet idag så att man får lite nytt hopp!

En nära vän till mig höll nydligen på med en av sina killkompisar, de hade inte sex men nästintill då en "olycka" skedde.
Det var blod över allt och det kom inte från henne, utan honom.... (strängen gick av)
Jag har flera kompisar som varit med om detta, men inte som igentligen bara är kompis med killen i fråga, så fort jag ser honom, (det är en av mina killkompisar också) är detta allt jag tänker på! jag ser dem framför mig och hur allt blir blodigt, och kan inte sluta skratta för mig själv...
det är bara en kul grej, en av många misslyckade sexhistorier!
thats why i love my girlfriends alla har så mycket roliga saker att berätta hela tiden och ingen spar på detaljerna!
bättre än sex and the city och gossipgirl tillsammans!
Mina vänner rockar!

Sista april närmar sig och först på dagordningen står champange frukost hos mig, med stina becca vick anna amanda daney(stinas PV) och hans lumpenkompisar.
Igår var jag stina och daney på ÖB för att kolla vad allt kostar och så....

I år har vi gjort som så att alla betalar en viss summa pengar till oss så fixar vi all mat + skumpa och shots till frukosten, vilket alla verkar tycka är ett bra system. TIPPPS för er andra valborgsvärdinnor/värdar att tänka på.
Vi kommer ha:
Jordgubbar doppade i choklad, melon, baguette, pastasallad, potatissallad, kyckling, skinka, ost vanlig + brie
skumpa, 8a olika shottar, cider och öl på våran frukost.

vi har planerat massor av lekar för att göra fukosten till något mer än bara mat och krök, och jag är så taggad att jag inte ens vet  var jag ska ta vägen, måtte det bara bli BRAAA väder.

Nu är det plugg som gäller
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0