boys boys boys yall r makin my life RETARD

plugg plugg plugg jag har sååå mycket just nu att jag tror att jag kommer smälla av!
Jag har inte varit i skolan sen i onsdags för att bara vara hemma och pluggat!
Det som fuckar mitt liv är att jag ska tenta av hela samhällskunskaps kursen om drygt en vecka.
Jag gick ju natur första året på gymnasiet och sedan åkte jag till USA och blev lat och bytte till sam i 2an när jag kom hem... Så jag har aldrig haft nån samhällskunskap.... Det enda problemet är ju att man inte kan ta studenten från en samhällsvetenskapligt program utan att ha läst samhällskunskap!! Så nu har jag verkligen skola upp över öronen!

Jag kommer inte ha något liv alls den här veckan, förrens fredag då det är VALBORG!!!
Är sjukt taggad jag och brudarna och våra lumpengrabbs kommer röja fett!Kommer bli grymmmmmt!

Jag funderar på om jag kanske ska till att söka idol när d kommer till stockholm bara för kul liksom :) alltid skoj och gå på auditions + att se alla bloopers i kön!!!! men har ingen aning om vad jag ska sjunga än...
så får se om jag kommer på nått bra annars får d bli en annan gång.

Valborg är tradition för mig och min puppylove kille att ses haha eller iaf att försöka ses men vet inte hur det kommer bli i år.... Kan väll inte säga att jag är as taggad efter allt drama, men kan inte säga att jag skulle kunna avstå om han hörde av sig heller! Det är svårt det där.... Boys boys boys yall r makin my life RETARD!!!!
apropå retard OM NI INTE SETT BAKSMÄLLAN SEEEEEE DEEEEEENNNNN
roligaste filmen som gjorts efter white chicks!

dags för ett avsnitt av taking the stage och sen sängen
pusselipuss
/E


Kommentarer
Postat av: ...

Sök till Idol, tror du kommer komma långt då du verkligen kan sjunga!

2010-04-28 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0